162 005-3, Čadca

162 005-3, Čadca

Peronóweczka o świcie. Nie mam pojęcia co to za pociąg. Raczej nie będzie to osobowy do Katowic, którym się stąd wydostałem, bo rzeczony zaczynał zapewne bieg w Žilinie i nie miał w Čadcy wystarczająco długiego postoju, aby umożliwić sprint na kładkę.

Wykonano: 2010-08-08
Dodano: 2014-06-08

Ostatni komentarz

  • Identyczny skład fotografowałem w zeszłym roku w Zwardoniu w okolicach 6 rano, więc może to lokalna osobówka do tejże miejscowości.
    mormax @ 2014.06.09 21:04
  • Po pierwsze - tam wszystkie składy są identyczne ;) a po drugie, to koło 6 rano w Zwardoniu mogła wtedy być rzeczona osobówka z Żyliny do Katowic.
    wg @ 2014.06.10 09:08
  • Bezpośrednie połączenie było obsługiwane bobiną albo klopem od 2003 lub 2004 roku, od wtedy już nie było wymiany maszyn a granicy.
    mormax @ 2014.06.12 23:16
  • Nieprawda, gdyż rzeczony pociąg, którym jechałem, miał w Zwardoniu zmianę maszyny na EU07 wynajmowaną od ICCC. To już chyba była era postbobinowa. ;)
    wg @ 2014.06.13 00:19
  • Racja, zapomniałem już o tym okresie... Wycofuję wszelakie sugestie, ale po godzinie bez problemu można ustalić co to ;)
    mormax @ 2014.06.14 22:55
  • Pewnie tak, ale właściwie bardziej mnie interesuje obrazek sam w sobie niż cyferki określające to, co się na nim znajduje. Nie mam zadatków na dokumentalistę. ;)
    wg @ 2014.06.15 01:00
  • Wiesz, gdy obrazek niezbyt ciekawy, to choć opis może ratować ;)
    mormax @ 2014.06.16 22:31
  • Co akurat tego przypadku się nie tyczy. ;)
    wg @ 2014.06.16 23:02

Dodaj komentarz   Czytaj wszystkie (8)
162 005-3, Čadca

162 005-3, Čadca

Peronóweczka o świcie. Nie mam pojęcia co to za pociąg. Raczej nie będzie to osobowy do Katowic, którym się stąd wydostałem, bo rzeczony zaczynał zapewne bieg w Žilinie i nie miał w Čadcy wystarczająco długiego postoju, aby umożliwić sprint na kładkę.

Wykonano: 2010-08-08
Dodano: 2014-06-08
Ostatni komentarz

  • Identyczny skład fotografowałem w zeszłym roku w Zwardoniu w okolicach 6 rano, więc może to lokalna osobówka do tejże miejscowości.
    mormax @ 2014.06.09 21:04
  • Po pierwsze - tam wszystkie składy są identyczne ;) a po drugie, to koło 6 rano w Zwardoniu mogła wtedy być rzeczona osobówka z Żyliny do Katowic.
    wg @ 2014.06.10 09:08
  • Bezpośrednie połączenie było obsługiwane bobiną albo klopem od 2003 lub 2004 roku, od wtedy już nie było wymiany maszyn a granicy.
    mormax @ 2014.06.12 23:16
  • Nieprawda, gdyż rzeczony pociąg, którym jechałem, miał w Zwardoniu zmianę maszyny na EU07 wynajmowaną od ICCC. To już chyba była era postbobinowa. ;)
    wg @ 2014.06.13 00:19
  • Racja, zapomniałem już o tym okresie... Wycofuję wszelakie sugestie, ale po godzinie bez problemu można ustalić co to ;)
    mormax @ 2014.06.14 22:55
  • Pewnie tak, ale właściwie bardziej mnie interesuje obrazek sam w sobie niż cyferki określające to, co się na nim znajduje. Nie mam zadatków na dokumentalistę. ;)
    wg @ 2014.06.15 01:00
  • Wiesz, gdy obrazek niezbyt ciekawy, to choć opis może ratować ;)
    mormax @ 2014.06.16 22:31
  • Co akurat tego przypadku się nie tyczy. ;)
    wg @ 2014.06.16 23:02

Dodaj komentarz   Wszystkie komentarze (8)